След като магазинът ви е инсталиран и стартиран, трябва да бъде добре позициониран в интернет търсачките. Дизайнът и добрата визия са важни, но необходими ли са, ако няма кой да ги види. Оптимизацията за Google е важна за позиционирането на сайта ви в резултатите при търсене по ключови думи. Ето няколко позлезни инструмента, които ще ви помогнат да следите развитието на вашия магазин:

  • Sitemap е най-добрият начин да се предостави на Google информация за сайта ви, като например колко често се актуализират страниците, последният път, когато всяка една страница е била променяна и относителният приоритет на страниците в сайта ви.
  • Резултати с изображения – Ако сайтът ви включва изображения, можете да използвате Google Инструменти за уеб администратори, за да се включите в разширеното търсене на изображения. Това ще даде възможност на Google да използва Image Labeler, за да събере допълнителни мета данни за вашите изображения и ще помогне да бъдат изведени при най-подходящите заявки.
  • Местни резултати – Ако поддържате търговски сайт за бизнес в определено географско местоположение, можете да предоставите информация чрез Местен бизнес център. Тази информация може да помогне да бъдат осигурени най-добрите, подходящи до търсените на местно ниво резултати за потребители на услугата търсене в мрежата и Google Карти.
  • Видео резултати – За видео съдържанието, се предлага хостинг на адрес Google Video, YouTube или при други подобни доставчици. Потребителите на услугата за търсене могат да разглеждат видео клипове от Google Video или YouTube директно от страницата с резултатите от търсенето. Ако хостингът за видео клипове се предлага от друга услуга, потребителите могат да разгледат негово мини изображение на страницата с резултатите от търсенето.

Източник: Google WebMaster Tools