За нас и за платформата Radius eCommerce

Всичко необходимо за вашата успешна електронна търговия

Ако сте се намислили да отворите онлайн магазин, със сигурност мислите в правилната посока. Проучванията сочат, че електронната търговия е новата златна мина в продажбите. По-хубавата новина е, че този бизнес тепърва набира скорост, особено в България. Макар е-търговията да е в напреднал стадий в световен мащаб, тук, в България ситуацията е малко по-различна. Българите не са свикнали на този нов модел пазаруване и това ги прави недоверчиви и несигурни – в продуктите, плащането, доставката, гаранцията. Тук се появявате вие, новото поколение е-търговци, които трябва да образовате своите клиенти в ползите от електронното пазаруване – пестенето на време и пари и наличието на десетки пъти повече разнообразие.

Не знаете как да започнете? Това е нашата роля – ние ви помагаме да отворите своя е-магазин, като ви даваме най-доброто „know-how” от световните практики. Нашата цел е вие, като наши клиенти, да бъдете спокойни, че вашите клиенти ще имат лесен достъп до всяка информация, относно фирмата ви, продуктите, които предлагате, начините за разплащане и всичко друго, което ги интересува.

Основните принципи, които трябва да следвате, преди да създадете е-магазин, са следните:

Основен фактор за успешни продажби е перфектното познаване на продуктите, които продавате. Не очаквайте продажбите да се случват сами. Вие трябва да осигурите качествена консултация и своевременен отговор на запитванията на клиентите по телефон, e-mail, чат и други канали за комуникация.

Платформата Radius осигурява:

– shopping cart софтуер,
– интерактивен потребителски интерфейс,
– продуктов каталог с ежедневно обновявани налични на склад над 5 000 продукта,
– система за електронни разплащания,
– система за фактуриране,
– логистичен модул с вградена адресна база на територията на Р. България,
– уеб-хостинг.

За вас остава най-важното – да се концентрирате върху продажбите и обслужването на вашите клиенти.

За да стартира вашият магазин е необходимо:

– да насочите вашият домейн към DNS-a, който ще ви предоставим,
– да въведете данните на фирмата, която ще оперира магазина,
– да изберете подходящ дизайн.

Тези операции отнемат по-малко от час и не изискват познания по програмиране. С тези настройки, вашият магазин е готов за работа, но за доставката трябва да се грижите вие и разплащанията могат да бъдат в брой при получаване на продукта от клиента и по банков път.
За да може да получавате разплащания с кредитни карти е необходимо да се свържете с обслужващата ви банка от където да получите достъп до виртуален терминал.
За да можете да използвате логистичния модул е необходимо да имате сключен договор с логистична компания.

Направете така, че хората да чуят за вас. Не можете да разчитате само на приятели и познати. Трябва да знаете какви са методите за привличане на нови посетители на сайта си. Това може да научите от публикациите в нашият блог.

Уважаеми клиенти, това беше едно кратко въведение в необятния свят на нашия-ваш бизнес. Развивайки платформата Radius.bg ние се стремим да използваме най-новите и работещи постижения в областта. Ние предлагаме All-in-one e-commerce solution, който се грижи за всичко – от вашия shopping cart софтуер, до начина ви за разплащане и доставка. Присъединете се към нас и вижте света на продажбите по един нов, интерактивен начин!