Как да популяризирате своя бизнес с Google Места (Google Places)

Google Места е алтернатива на добрите стари жълти страници. Причината за създаването на този продукт е, че по-голямата част от собствениците на електронни магазини нямат достатъчно време и ресурси да изградят силно уеб присъствие. От компанията Google желаят хората лесно да намират това, което търсят, затова създават услугата Google Места. Възможност за собствениците на електронни магазини да бъдат лесно открити от своите потенциални клиенти.

Изискването за създаване на профил в Google Места е фирмата да има освен електронен магазин и реален такъв.

Какво представлява Google Места?

Google Места е напълно безплатна услуга, от която може да се възползва всяка фирма. След влизането с вашия профил в Google Места трябва да въведете името, адреса на фирмата и данни за контакт.

Когато потребител използва търсачката на Google и извършва географско базирано търсене, местните фирми, които са си направили регистрация в Google Места ще се покажат на първа страница.

Недостатъци на Google Места

Силата и потенциала на Google Места бяха бързо осъзнати от спамърите. Те се научиха да използват услугата , за да получават безплатен трафик от много места.

Начинът, по който успяваха да го осъществят, е като добавяха фалшиви адреси по цялата територия, която желаеха да покрият. Откривайки тези измами, от Google направиха промени, за да гарантират истинността на резултатите, които представят.

Как да се регистрирате в Google Места

Влезте със своя Google профил (Gmail, Google +) и посетете google.com/business/placesforbusiness. В полето за търсене въведете името и адреса на вашата фирма. Ще се появи форма, която трябва да попълните. Прегледайте внимателно цялата информация, преди да я изпратите.

Важна информация, на която трябва да обърнете внимание

Google Места е много добра услуга за собствениците на електронни магазини, но само ако бъдат много внимателни и спазват определени правила.

Едни от най-важните правила, които трябва да спазвате са:

–          Използвайте реалното име на фирмата. Може да звучи странно, но има хора, които добавят ключови думи в полето, в отговор на което Google блокирва техния профил.

–          Не използвайте пощенска кутия или виртуален адрес в полето за фирмения адрес

–          Не създавайте повече от един профил в Google Места  за своя бизнес.

Работите от вкъщи?

Ако работите от вкъщи и не желаете адресът ви да бъде публикуван, поставете отметка в полето “Изпращам стоки и предоставям услуги на клиентите си на местоположението им“. Появяват се две опции:

– да посочите град или пощенски код, до който изпращате своите стоки и предоставяте услуги.

– да посочите определен радиус от адреса на фирмата.

Не забравяйте да махнете отметката от полето пред „Обслужвам клиенти и на фирмения си адрес“, ако не желаете той да бъде публикуван.

Избор на категория

Преди да изберете категория, в която попада вашият бизнес, направете списък от трите категории, които го описват най-добре. Подредете ги по степен на важност. След това поставете в полето “Категория”, заемащата първо място във вашия списък.

Когато започнете да въвеждате категория, под полето ще се появи списък с предложения, може да изберете от него  или да въведете друга.

Удостоверяване на бизнеса

Удостоверяването верността на въведените данни се осъществява като получите пощенска картичка на посочения адрес. Нейното получаване може да отнеме до 3 седмици. В картичката се съдържа код, който трябва да въведете на посочения уеб адрес, за да започне да се появява информацията за вашия бизнес.

Как да получите повече трафик от Google Места

1. Попълнете напълно профила в Google Места

2. Добавете снимки и видео, представящи фирмата

3. Напишете подробно описание.

4. Окуражете потребителите да пишат ревюта и оставят обратна връзка

5. Свържете профила с Google+