Напишете заглавна страница, богата на ключови думи. Напишете описателно заглавие за всяка от другите страници с ключови думи, по които искате хората да ви намерят, използвайки 5-8 такива. Отстранете колкото може повече „филтърни” думи (като „и”, „обаче”, „но” и т.н.), като все пак направите заглавието четаемо. Тази страница ще се появи с хиперлинк в търсачката, когато вашата страница бъде открита. Привлечете тези които видят линка да влезнат в него, правейки го малко по-провокативен.
Планирайте да използвате някои описателни ключови думи заедно с името на вашата фирма на началната си страница. Ако специализирате в областта на компютрите, и искате хората да ви потърсят за това, не изписвайте името на вашата фирма „Моята фирма”, а го напишете така – „Компютри – Моята фирма”. Най-вероятните думи, които ще бъдат използвани от хората в търсачката, трябва да са на първо място (наречено „известност на ключовата дума”). Това е заглавието, което е вашата идентичност за търсачките.
Колкото повече хората виждат това, което ги интересува още в сините думички изписани от търсачката, толкова по–вероятно е те да кликнат на вашия линк.