Включете ключови думи в заглавията(Н1, Н2, Н3). Търсачките също търсят и думи, които са включени в заглавията и в подзаглавията и са важни за страницата, така че се уверете, че сте включили желаните ключови думи и фрази в поне едно или две заглавия.
Не очаквайте от търсачката да направи разбор на вашите стилове (Cascading Style Sheet-CSS) и да разбере кои са вашите заглавия. Вместо това използвайте ключовите думи в таговете на Н1, Н2 и Н3, за да дадат те следа на търсачката. (Забележка: Някои дизайнери не използват Н1 и Н2 тагове. Това е голяма грешка. Уверете се, че вашия дизайнер дефинира тези тагове в CSS вместо да създава заглавни тагове с други имена.)
Позиционирайте ключовите си думи в първия параграф на вашия текст. Търсачките очакват, че този параграф ще съдържа важните ключови думи на документа, а не както повечето хора правят – да пишат въведение към съдържанието на страницата. Все пак не искате и изкуствено да натъпчете някакви ключови думи. Повече не означава по-добре. Google може да очаква повтаряемост на ключова дума в целия текст около 1.5-2%, така че не прекалявайте.