Плащането на покупки през интернет е удобен и популярен метод за пазаруване. Развитието на технологиите, достъпността и простотата на онлайн разплащанията го превръщат в предпочитана от все повече хора практика. Клиентът може да извърши своите покупки по всяко време на денонощието от всяко удобно за него място.

Сигурността му във Вашия магазин е гарантирана от системата Борика, която управлява транзакциите, следи за достоверността и поверителността на въведените лични данни чрез технологията 3-D Secure.

Клиентите могат без притеснение да заплатят своите покупки на момента, въвеждайки информация за своята кредитна карта VISA или MasterCard, или национална дебитна карта (БОРИКА и Маестро), издадена от някоя от банките, които Борика обслужва. Въведените данни остават скрити в комуникацията между картодържателя и платежния сървър на Националния картов оператор. Вие нямате достъп до тях и съответно не носите отговорност за съхраняване на въведената поверителна информация. Вашият магазин получава достъп само до крайния резултат от транзакцията на сумата в поръчката – потвърждение или отказ. Така Вие също сте сигурни в надеждността на плащането.

За да включите тази функционалност в магазина Ви, трябва да се свържете с Вашата обслужваща банка. Ще Ви предложат индивидуален план за плащане на услугата виртуален ПОС терминал, базиран на месечна такса и комисион. Можете да се възползвате от преференциалните условия за клиенти на MOST Computers, договорени с Райфайзен банк.

Клиентите, които ползват услугите на Уникредит Булбанк, Райфайзенбанк или Централна Кооперативна Банка имат възможност веднага да стартират услугата виртуален ПОС терминал в своя електронен магазин. Ако Ви обслужва друга банка, моля уведомете ни, за да извършим необходимите модификации по вграждането на модула, тъй като изискванията често се различават.

Следвайте стъпките по-долу, за да стартирате Вашия виртуален ПОС терминал:

1. Свържете се с нас, за да заявите ползване на модула. Ние ще добавим функционалността в администрацията на Вашия магазин.

2. Заявете Виртуален ПОС терминал във Вашата банка. Те ще са Ваши посредници с Борика и ще Ви преведат през необходимите стъпки за стартиране на терминала. Като начало, след договаряне на условията, ще получите Идентификационен номер на терминала и Гейтуей. Въведете данните в Административния панел на Вашия електронен магазин, като изберете от менюто System -> Configuration -> Payment Methods -> EBorica POS Terminal.

3. Ще получите от Вашата банка също така Тестови сертификати за Борика. Въведете ги в полетата Test Key и Test Certificate. Посочете „Yes“ в полето Enabled.

4. Запазете промените с бутона Save Config.

настройки за висртуален POS

5. Когато тестът приключи успешно, ще ви бъдат предоставени Реален сертификат от Вашата банка. Попълнете с тях полетата Real Key и Real Certificate. Поставете Yes за Production (live) Mode и запазете промените.

6. Добра практика е персонализирането на платежната форма между Борика и Вашите клиенти. За целта можете да изпратите файл с логото на Вашия магазин до Вашата обслужваща банка.

7. Вашата банка ще ви предостави указания за поставянето на логата на MasterCard и VISA в електронния ви магазин според наложения стандарт.

8. Ако имате затруднения с въвеждането на необходимата информация, свържете се с нас за съдействие.