Уверете се, че построявате целия си бизнес, не само уеб-сайта си, така, че да може да поеме вашия бъдещ успех. Не само,че трябва да си набавите софтуер и сървъри, но също така може би ще трябвя да развиете своите услуги за доставки, счетоводството  и системата си за поръчки. Работете на етапи. Поставете си високи цели, но на които можете да отговорите адекватно.

1. Внимавайте, хората може и да ви харесат!

Уверете се, че построявате целия си бизнес, не само уеб-сайта си, така, че да може да поеме вашия бъдещ успех. Не само,че трябва да си набавите софтуер и сървъри, но също така може би ще трябва да развиете своите услуги за доставки, счетоводството  и системата си за поръчки. Работете на етапи. Поставете си високи цели, но на които можете да отговорите адекватно.

Ето няколко съвета за бърз растеж:

  • Наемайте, недейте да купувате,  докато можете да  си го позволите.
  • Използвайте инвентара на онлайн доставчик, докато си построите свой.
  • Купете това, което ви е нужно на първо време, за да стартирате бизнеса. Можете да добавите останалото по-късно. Още повече, бъдете подготвени да го добавите възможно най-бързо.
  • Уверете се, че вашите доставчици и бизнес партньори са наясно с вашия бизнес план и са готови да поемат количеството поръчки, които вие евентуално ще им стоварите.

2. Калкулирайте интернет времето

Започнете да мислите в интернет време. Ако нещо се обърка, калкулирайте колко време ще ви е нужно да го оправите. Сега, разделете това време на 5 и вижте колко интернет време всъщност имате. Освен това, всичко може да се промени толкова бързо в нет-а, че вие трябва да сте на гребена на вълната в доста широк спектър от области:

  • Следете какво правят конкурентите ви и използвайте интернет, за да промените позицията си на пазара.
  • Бъдете наясно с новите технологии, които могат да помогнат на вашия уеб-сайт да работи по-ефективно
  • Непрекъснато търсете нови начини за подобряване на процесите си и използвайте интернет за намаляване на разходите
  • Поддържайте сайта си свеж и интересен, така че клиентите ви да има за какво да се върнат
  • Запознайте се със „съседите”( и със „съседите на съседите”). Това са, разбира се, другите бизнеси по веригата. Не е достатъчно просто да проверите, дали вашия дистрибутор може да изпълни поръчката ви в срок. Трябва да разберете откъде купува той, може ли неговият доставчик да посрещне вашите нужди? Ами неговият доставчик? Ами производителя?

Ето няколко прости индикатора:

  • Гледайте сроковете за доставка. Ако те започнат да се увеличават, значи има причина.
  • Ако цените паднат рязко, разберете защо.
  • Ако някой от вашите партньори пропусне предварително уточнена доставка, или ако неговите клиенти си търсят нови вендори, значи надушвате неприятности. Попитайте за мнение от няколко различни клиенти и вижте, дали те са добре сервизирани.
  • Разберете от колко време работят служителите при вашите партньори, особено старшия мениджмънт. Нестабилната работна ръка обикновено означава нестабилен бизнес.

3. Използвайте интернет, за да спестите пари. Спестените пари са спечелени пари. Ето няколко идеи как да го направите:

  • Използвайте е-пощите, базирани в интернет.
  • Спестете пари от командировки, използвайки видео конференция
  • Редуцирайте разходите от Човешки Ресурси, замествайки хартиените форми с HTML такива, които отиват директно във вашата база данни.
  • Влезте в B2B (business to business) е-търговията, за да си осигурите бизнес средства
  • Използвайте онлайн търгове, за да си поръчате офис обзавеждане за много по-малко пари от обикновения магазин.