Вашият електронен магазин на платформата Radius вече има посетители, но не знаете от къде да проверите, дали сте получили поръчки? При регистрацията сте въвели e-mail адрес, който трябва да проверите. На него е изпратено съобщение, съдържащо потребителско име и парола, с които да влезете в административния панел на своя електронен магазин.

Веднага, след като бъде извършена поръчка в администрацията ще получите известие на таблото. Там са показани последните пет поръчки, с имената на клиента, броя поръчани продукти и крайната сума. (фиг. 1)

Табло в административен панел Radius
фиг. 1

Може да получавате копие при всяка направена поръчка на e-mail-а, който сте въвели в администрацията. За целта влезте в меню Система-> Конфигурация–>Продажби–>Имейли

За да видите списъка със всички направени поръчки, отворете Продажби->Поръчки. (фиг. 2)

Списък с поръчки
фиг. 2
Когато кликнете на заглавието на колоните, може да сортирате базата данни възходящо и низходящо. По подразбиране, списъкът се сортира на база датата на закупуване в низходящ ред. (фиг. 3)Сортиранефиг. 3
За да получите по-подробна информация за конкретна поръчка, кликнете на реда. Тук са пълните данни на клиента. Освен имената, виждате адреса, до който трябва да бъде доставена поръчката, телефонния номер и e-mail-а на клиента. В отделен панел има информация за поръчаните продукти – име, каталожен номер, количество, единична и крайна цена. В секцията „Информация за плащане” може да видите избрания от клиента метод на плащане. (фиг. 4)

Детайли на поръчката

фиг. 4

Цената на доставка се намира в „Информация за опаковане и доставка”. Тя се изчислява в процеса на поръчка, на база теглото на поръчвания продукт, адреса и начина на доставка.

Списъка с поръчките може да се експортне в .csv или .xml формат, за използване при справки. (фиг. 5)Експорт на списъка с поръчки
фиг. 5
Вече знаете как да проверявате своите поръчки, а за да видите как да издадете необходимите документи към тях, прочетете „Как да издам фактура в моя онлайн магазин Radius„.