Или как да направим интернет магазина си по-популярен

В епохата на Интернет една от основните предпоставки за успешен бизнес е неговото присъствие онлайн. Тази статия предлага няколко основни опорни точки на успешната електронна търговия.

На първо място електронният магазин трябва да бъде добре организиран. Това означава продуктите в него да са разпределени в различни категории, в зависимост от вида и характеристиките си. Това е важно, особено когато предлагате голям набор от продукти. Използването на филтри при търсене от своя страна улеснява потенциалните клиенти в намирането и избора на желаните продукти, така че е добре да се погрижите вашият сайт да бъде организиран добре и покупката на продукти да бъде на един клик разстояние.

Важно условие за реализиране на продажби е и начинът, по който са представени продуктите. Добре е всеки един от тях да бъде придружен от детайлна снимка с висока резолюция, както и пълна информация за неговите характеристики. Естествено, никой не би си купил продукт от Интернет, ако не може да види добре как изглежда всъщност той.

Блог секция е мястото, където е добре да публикувате интересна и актуална информация, тематично обвързана с продуктите, които продавате в магазина. Основните цели на блога са 2. Първата от тях е сайтът Ви да предлага актуална и интересна информация, заради която посетителите често да се връщат на страницата. От друга страна, добавянето на ново съдържание спомага интернет магазинът да бъде индексиран по-добре от търсачките, което Ви спечелва по-предни позиции в ако някой например търси „онлайн магазин за лаптопи” в Google.

Ето няколко идеи: ако например продавате технологични продукти, публикувайте новини за новите продукти и технологии, които предстои да бъдат пуснати на пазара. По този начин се провокира интерес и поле за дискусия на различните продукти от страна на потенциалните клиенти.

Добре е също така платформата на електронния Ви магазин да предлага възможност за публикуване на промо банери, реклами, както и цели допълнителни страници с продукти в промоция. По този начин, Вашите най-добри предложения ще бъдат първото нещо, което посетителя вижда в интернет магазина и най-важното – те ще бъдат на един клик разстояние.

Българските потребители, които желаят да развиват бизнеса си онлайн, вече могат да се възползват от услуга за създаване на електронни магазини, отговарящи на споменатите по-горе условия. Radius.bg е платформа за бързо и лесно изработване на онлайн магазини с безплатен 30-дневен тестов период.